mandag 20. mai 2013

inne bra, ute best !!

Endelig begynner brikkene å falle på plass. Selv om jeg har leid her i 4 1/2 år, har det vært store endringer. Det å ikke eie er ganske vanskelig når man er over middels intressert i interiør. Det å få lov til å sette sitt eget preg over det hele, med farger, tapeter, gulver etc. Og dette har jeg da ikke mulighet til. Så da er det bare å gjøre det beste ut av det man har. Og når alt kommer til alt, er vel det viktigste å ha tak over hodet, mat i kjøleskapet og et varmt hjerte med kjærlighet for de man har rundt seg. Men litt går jo ann å gjøre da.

Her er noen bilder fra påbegynt veranda prosjekt. Vi nøt deilig deilig grill mat  her i går. Stolene er fra loppis, bordet fikk jeg av min kjære Gaute ( som reddet det fra "dynga" ), blomsterbordet er bygget av gamle planker fra et nedlagt gartneri, og kassen under er fra en god nabo som ikke lenger trenge den ( brukes til oppevaring av grill stasj )...og jeg ELSKER rosa blomster :)










Forand huset var det bare grus og stein. Ikke veldig hyggelig plass. Med lite budsjett, men en god tanke, ble det fint likevel. Det som måtte til var litt kompost, litt grus og jord. Den gamle låvedøren hadde jeg i garasjen ( fant den flytende i fjæra for noen år siden ). Det gamle bordet var en ødelagt vare jeg fikk til en billig penge for leeenge siden. Så gårsdagens prosjekt kom på 299,-. Ganske så tilfredstillende :) Så nyt dagen og været.








For å kamuflere en særdeles stygg garasje, kjøpte jeg inn 3 vakre "president"klematis. De vil passe bra til det rosa/ lavendel tema som ellers er i hagen. 

3 kommentarer:

  1. Hei, Så koselig uteplass hos deg. klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. skjønne bilder
    og fin inpirasjon
    du har herved en ny følger :D

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett