tirsdag 12. februar 2013

Sov godt !

NIB utfordring denne måneden og jeg henger meg på for 2 gang med et innlegg fra 2013 ( men sover fortsatt like godt )
Ingenting er som å våkne etter en god natt søvn. Jeg har i perioder eksperimentert med forskjellige farger på soverommet (for farger har stor påvirkningskraft på oss mennesker). Men det er så godt endelig å ha funnet ut at lyse farger som grått, hvit, beige og lys blå er kommet for å bli hos meg! Da jeg for noen måneder siden malte veggene i fargen "nøytral" fra Jotun, ble det hele perfekt. Den gir en lun og trygg ramme i rommet. Så fant jeg noen gamle planker bak naboens garasje, og vips...jeg fikk meg en veldig kul sengegavl. Så sov godt og drøm søtt!


Nattbordet fant jeg i en kontainer, litt maling og nye knotter gjorde susen. Teppe over sengen er fra Anouska. Varmer godt på kalde dager. Og putene er litt fra overalt. Saueskinnet på gulvet er stort og blir ofte med på turer også!

denne nydelige nattskjorten fikk jeg til jul...den gir drømmer om sommer, sand og sol!

Denne henger på døren inn til soverommet. En nødvendighet om sommeren og et vakkert skue.


Glad i fjær. Og denne Budda`n fra Anouska har jeg hatt lenge. Den bærer et lite "tigerøye"/ sten.
Bringer lykke og posetiv energi

 
 

14 kommentarer:

  1. Rett og slett litt sommerlig:)
    svalt, lyst og lekkert! her var litt av alt det gode: selvgjort, funnet, fått, hatt lenge og kjøpt;)
    ønsker deg en fin dag!
    klem nina

    SvarSlett
  2. Nydelige :)
    Dette var lekkert!!!

    Ha en flott dag videre.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk.
    Rett og slett helt riktig! Jeg trives godt om vinteren, men kjenner vel at drømmen om en romantisk sval sommerdag veier mest i mitt hjerte :)

    Klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Åhhhh, så nydelig soverom!
    Kjempelekkert!

    Jeg har en give-away gående på bloggen, ta gjerne turen innom for å prøve vinnerlykken!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Og at det meste er gjenbruk gir ekstra gode drømmer.

      Klem fra meg

      Slett
  5. Hei! Syns dette var et helt utrolig fantastisk soverom!! Kan jeg bruke bilder på NIB for inspirasjon? Fantastisk!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.
      Ja så klart! Bare kos & kjempe gøy. Jeg er så heldig å finne mye fin inspirasjon hos dere. Takk :)

      Klem fra meg

      Slett
  6. Hei. Ja så klart! Bare kos. Jeg er så heldig å finne mye fin inspirasjon hos dere. Takk :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Ohlala! ELSKER følelsen dette rommet gir! Kan tenke meg man sover godt hos deg :)
    Fin dag til deg..

    SvarSlett
  8. Lekkert og sommerlig! Elsker fargebruken din!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Utrolig viktig med riktig farger på rom man tilbringer mye tid i. Så nå som det regner på ute...har jeg litt sommer inne :)

      Slett
  9. Hvis ikke d øverste bildet ditt havner i finalen
    så vet ikke jeg!
    Helt utrolig nydelig soverom:)
    Masse lykke til!

    Klem Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Det gikk nesten.....men sover godt, det gjør jeg :)
      Klem Siv

      Slett