torsdag 27. september 2012

Velkommen hjem !

Da har høsten satt sitt preg på huset, og jeg kommer til å invitere dere, gjennom fotografiet, til min lille verden...rom for rom.
Jeg starter med stuen. Jeg har lenge hatt en "fetisj" for blått (..og kommer nok alltid til å ha det), men kjenner gjennom endring, trenger sjelen ny inspirasjon. Den har jeg funnet i fargeskalaen. Det har lenge vært dus i dus. Nå kjører jeg på med varme og energi, og det er fantastisk hvilken påvirkningskraft farge har på omgivelsene. Så kanskje jeg kan inspirere til endring i ditt liv ?
Ha en god titt...


disse FANTASTISKE teppene i 100% alpakka ull, fant jeg hos  Country Chic..

dette var utganspunktet !! minus masse blå/grå puter



Jeg elsker å sette sammen selvlaget, arvegods og loppis..




fyll vasen med visne høstblomster og fjær....nydelig!


bordet har jeg laget av det jeg fant på stranden / sivssanser.no


rammene er gamle, men desverre ikke selvlaget. Men det er ingen sak å lage egne :)

Bokhyllen " lean on me" fra sivssanser.no

denne skjønne koppen er fra Country Chic / Bloomingville

Norgesglass kan brukes til det meste..

putene er fra Kremmerhuset, Au Maison og Bolina

maleri er mitt eget / Siv Sundbo Hagtvedt

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar