mandag 19. mars 2012

Et ønske blir til virkelighet

Ja, det finnes vel ingen unnskyldning, men har hatt det VANVITTIG travelt den siste mnd. Men nå ska det bli andre boller.....

Jeg driver fortiden og jobber intenst med å starte for meg selv. Jeg har søkt lykken hos min tidligere kollega Hilde, og Siw, i den vakre blomsterforetningen BLOMSTERSTUA i Sandvika sentrum ( IKKE Storsenteret !!!) 
I kjelleren her vil jeg fra og med, faktisk forrige uke, selge egne produkter som; MALERIER, SMYKKER, KLÆR, MØBLER/INTERIØR(sigaDesign) og noen andre leverandører for å spe på litt. Men før vi blir helt ferdige og kan invitere dere alle på en koselig og kreativ åpning av kjelleren, må vi rydde, male og sjaue litt.
Men har du lyst, kom gjerne innom for en titt. Eller følg med på www.sivssanser.no

Jeg gleder meg kjempe masse. Håper å se dere innom for et kjøp, en prat eller bare for et smil ;)
Her er noen små bilder av prosjekt "sivssanser.no" i kjellern





1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg Siv. Blir spennende å følge med.
    Dette trenger Sandvika sentrum.
    Hilsen Hilde Sandnes

    SvarSlett